شرایط حمل و نقل و تحویل سفارشات

فروشگاه اینترنتی سولار لوکس جهت رعایت حال مشتریان خود روش های متعدد حمل و نقل و تحویل سفارشات را تعریف نموده است که به شرح زیر می باشد:

تحویل سفارش ویژه شهر تهران

در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در شهر تهران فعال می‌باشد و سفارشات از طريق پيك براي مشتريان ارسال ميگردد. سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 20 ثبت شوند، در همان روز یا حداکثر ۲۴ ساعت پس از بررسی تحویل داده می‌شوند. قابل ذکر است امکان ارسال سفارشاتی که پنج شنبه و جمعه و سایر روزهای تعطیل ثبت شوند، در همان روز یا حداکثر 24 ساعت پس از واریزی و پردازش وجود خواهد داشت در مواردی از قبیل تغییر کالای موجود در انبار و یا اتمام موجودی، پیش از تایید و ارسال سفارش هماهنگی به عمل خواهد آمد.

تیپاکس

از سرویس پستی تیپاکس برای سفارشات با محل تحویل خارج از تهران استفاده می‌گردد. پس از ثبت سفارش و تحویل آن به تیپاکس، تحویل سفارش (با توجه به میزان مسافت) از ۱۲ تا ۴۸ ساعت انجام می‌گیرد در این روش پیامک حاوی اطلاعات مرسوله و شماره مرسوله به شماره همراه تحویل دهنده و تحویل گیرنده پیامک شده و امکان رهگیری لحظه ای مرسوله از زمان تحویل در مبدا تا تحویل به گیرنده در مقصد وجود دارد. لطفا قبل از انتخاب این روش از وجود دفاتر تیپاکس در شهر خود آگاهی به عمل آورید.

 

کالارسان

از سرویس پستی کالارسان نیز برای سفارشات با محل تحویل خارج از تهران استفاده می‌گردد. پس از ثبت سفارش و تحویل آن به کالارسان، تحویل سفارش (با توجه به میزان مسافت) از ۱۲ تا ۴۸ ساعت انجام می‌گیرد در این روش پس از تحویل سفارش به متصدی تحویل گیرنده کالا یک نسخه فیزیکی بیجک تحویل فرستنده می گردد که حاوی اطلاعات مرسوله شامل تاریخ و زمان ارسال ، شماره مرسوله ، هزینه ارسال ، مقصد و مبدا و نام و نام خانوادگی تحویل گیرندگان می باشد در این روش امکان رهیگیری لحظه ای مرسوله از طریق شماره مرسوله و در در سایت شرکت پستی کالارسان وجود خواهد داشت

 

پست پیشتاز

در این شیوه مرسوله در بازه زمانی یک روزه در موارد درون شهری و استانی و 2 الی 5 روزه در خصوص مراکز استان‌ها و سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

 

باربری

هزینه ارسال سفارشات از طریق باربری بصورت پس کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) محاسبه خواهد شد این روش شامل هزینه درون شهری می باشد

(به هزینه ارسال سفارش از فروشگاه تا درب دفتر باربری و دریافت بیجک هزینه درون شهری گفته می شود که این هزینه بر روی بیجک کالا لحاظ و از خریدار دریافت می گردد)