ما آماده دریافت هر گونه سوال در ارتباط با خريد و مشاوره و راهنمايي مشتريان براي بهترين انتخاب ها هستيم


همکاران ما در روزها و ساعات زیر پاسخگوی شما هستند:

شنبه تا چهارشنبه ازساعت 8:00 تا 18:00

روزهای تعطیل از 8:00 تا 16:00
02133453823
09192892707
info@solarlux.ir
تهران شهرک رضویه خیابان اسکندرلو کوچه فکوری پلاک 74

سوالات متداول

ممکن است سوال شما را قبلا از ما پرسیده باشند

مشتریان چگونه می توانند سولات و پیشنهادات خود را با مسئولین فروشگاه سولار لوکس در میان بگذارند؟

مشتریان می توانند برای دریافت پاسخ سوالات با شماره 33453823-021در ساعات اداری و یا با شماره 09192892707درخارج از ساعات اداری تماس بگیرند

ساعت و روزهای کار فروشگاه سولار لوکس چگونه است ؟

ساعت کار فروشگاه اینترنتی سولار لوکس در تمامی روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا ساعت 18 عصر و در روز پنج شنبه از ساعت 8:00تا 14:30 فعال می باشد.

به چه دلیلی‌باید حساب کاربری باز کنم؟


برای انجام سفارش خود، شما ملزم به باز کردن حساب کاربری می‌‌باشید. شما می توانید در حساب کاربریتان وضعیت سفارش خود، جزئیات سفارشات قبلی‌، کالاهای برگشتی‌، رسیدهای مالی، آدرس‌ها و اطلاعات شخصی‌، تخفیف ها، اعلان‌ها و لیست علاقمندیهای خود را مشاهده کنید.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟


لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

در صورت فراموشی رمز عبور حساب کاربری، چه باید کرد؟


در بخش ورود به حساب، بر روی "رمز عبور خود را فراموش کرده اید" کلیک کنید، سپس از شما درخواست می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد کرده تا لینک بازیابی کلمه عبور برای شما فرستاده شود.
 به دلایل ایمنی، بهتر است پس از وارد شدن به حساب خود این رمز عبور را تغییر دهید

چه روش‌هایی برای پرداخت وجه وجود دارد؟

روش‌های متفاوتی برای پرداخت وجه سفارش وجود دارد که به شرح ذیل می‌باشد:

پرداخت اینترنتی با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب: 

پس از نهایی کردن سبد خرید، به طور اتوماتیک به درگاه پرداخت اتوماتیک بانک هدایت خواهید شد. استفاده از کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب در این درگاه امکان پذیر است.
 تمامی‌وبسایت‌های بانکی‌دارای) SSL security بالاترین استاندارد در امنیت اینترنتی) می باشند که باعث امنیت و حفظ اطلاعات شما هستند.

پرداخت از طریق کارت به کارت:

شما همچنین می‌توانید وجه خود را از طریق کارت خود به کارت ما انتقال دهید شماره کارت: 6104337811292166به نام شرکت تحقیق و توسعه انرژی خورشیدی آسیا سولار (قبل از واریز لطفا باشاره 09192892707 هماهنگی لازم را به عمل آورید.)

واریز به حساب بانکی‌:

در این روش، مبلغ پرداختی را به حساب شرکت انرژی خورشیدی آسیا سولار واریز می‌کنید.(شماره شبای شرکت تحقیق و توسعه انرژی خورشیدی آسیا سولار (IR880120000000009212263985 :
(شماره حساب شرکت تحقیق و توسعه انرژی خورشیدی آسیا سولار : 9212263985)

پرداخت وجه نقدی در زمان دریافت کالا:

 این روش پرداخت ویژه شهر تهران و نحوه حمل انتخابی آن تنها توسط پیک امکان پذیر می‌باشد.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به سولار لوکس به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که سولار لوکس یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در نشانی سولار لوکس امکان‌پذیر نیست

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟


گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

روشهای مختلف حمل و نقل کالا چگونه است؟

فروشگاه سولار لوکس چندین روش تحویل برای مشتریان خود ارائه میدهد:

حمل با پیک
(ویژه شهر تهران:( اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما 0 تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه به آدرس ذکر شده تحویل داده میشود .
شرکت پست (حمل عادی): اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه تحویل پست میگردد . چارچوب زمانی‌مشخصی برای این روش تحویل وجود ندارد.

شرکت پست
(حمل پیشتاز:( اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه تحویل پست میگردد . شرکت پست بسته را تا حد اکثر ۵ روز کاری پس از ارسال تحویل می‌نماید.

پست تیپاکس
: اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه تحویل شرکت پستی تیپاکس میگردد. شرکت تیپاکس بسته را تا حد اکثر ۳ روز کاری پس از ارسال تحویل می‌نماید.

پست کالارسان:
اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه تحویل شرکت پستی کالارسان میگردد. شرکت کالارسان بسته را تا حد اکثر ۳ روز کاری پس از ارسال تحویل می‌نماید.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست کالارسان یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله ، شما برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس یا پست کالا رسان ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس و کالارسان در شهر خود تماس بگیرید.

با ما در ارتباط باشید

منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.